hashtag-uri instagram

Hashtag-uri Instagram – Cum sa le incluzi inteligent in strategia ta


Cu totii le folosim, insa alegem, oare, sa integram corect hashtag-uri pe Instagram de fiecare data? Fie ca le folosesti in ideea de a obtine un follow in plus de la utilizatori interesati de continutul pe care il postezi ori pentru mai multe like-uri, rolul principal al unor hashtag-uri pe Instagram este de a clasifica diferite topicuri de discutie din spatiul Social Media.

Hashtagurile sunt cunoscute si sub denumirile de taguri, simboluri hash, hash-uri sau genericul ā€ž#ā€. Cand folosesti Instagram hashatags nu faci altceva decat sa filtrezi continutul de pe retelele sociale. Odata ce apesi pe un hashtag, esti directionat catre o pagina speciala unde puteti explora toate postarile care au utilizat acel hashtag pe Instagram.

Dar cum functioneaza acest sistem? Ei bine, este surprinzator de simplu! Utilizarea hashtag-urilor relevante pentru afacerea ta la o postare pe Instagram te ajuta transformi continutul respectiv intr-unul care poate fi descoperit cu usurinta si de alte persoane care sunt interesate de acel topic. Strategia de hashtag-uri Instagram este o modalitate eficienta de a conecta oamenii cu interese comune si de a explora continut relevant intr-un mod rapid si usor.

Acum ca am lamurit acest aspect, hai sa vedem cum te folosesti de Instagram hashtags pentru a genera mai multa vizibilitate pentru brandul tau. Ramai alaturi de noi si vei vedea cateva modalitati de integrare a hashtagurilor in strategie si cum sa alegi cele mai populare hashtag-uri pentru conturile tale.

#CĆ¢nd a devenit popular sa folosesti hashtag-uri Instagram?

In anul 2007, conceptul de hashtaguri a luat nastere, cand Chris Messina a propus introducerea semnului ā€ž#ā€ pentru a diferentia topicurile de discutie pe Twitter. Desi initial ideea sa nu a fost foarte bine primita, hashtag-urile au castigat rapid popularitate in randul utilizatorilor.

In luna octombrie a aceluiasi an, izbucnirea unor incendii in padurile din San Diego a generat un val de utilizare a hashtag-ului #sandiegofire pe Twitter. Primul utilizator care a folosit hashtagul respectiv pentru a diferentia actualizarile legate de incendiu de celelalte subiecte pe Twitter a fost Nate Ritter.

In 2009, Twitter a introdus link-uri intre hashtag-uri si topicurile de trend pentru a facilita accesul la acestea. Intrucat hashtag-urile au devenit extrem de populare, au fost adoptate si de alte retele sociale pe care le stim astazi. Rand pe rand utilizatorii au descoperit ca hashtag-ul folosit intr-un story sau la o postare vine cu o serie de beneficii.

De la stories si bara de explore pusa la dispozitie de Instagram, brandurile au inceput sa preia timid aceasta strategie si sa posteze continut personalizat prin a oferi idei si sugestii generice insotite de 3-5 hashtag-uri pentru a trimite postarea in randul celor interesati de subiectul de discutie si a-si promova gama de produse sau servicii totodata.

#Cum integrezi hashtagurile in strategia ta?

Selectand hashtag-uri care se pliaza pe nisa profilului afacerii tale, poti atrage eficient publicul tinta, permitandu-i sa-ti descopere continutul. Acest lucru te va ajuta sa cresti grow rate-ul brandului tau. Hai sa vezi cum poti face acest lucru si ce hashtag-uri pe Instagram sa testezi pe baza industriei in care activezi.

#1. Foloseste hashtaguri relevante si urmareste trendurile

Alege doar hashtag-uri potrivite pentru tipul afacerii tale. Urmaritorii tai vor sa vada postari relevante, iar tu vrei sa fii gasit de persoanele interesate de domeniul tau de activitate prin intermediul acestora. Daca activezi in domenii de Fashion sau Travel, spre exemplu, nu este suficient sa identifici hashtag-urile potrivite, este important sa urmaresti si ce fac concurentii tai. Folosirea hashtag-urilor populare iti va creste audienta.

#2. Fii simplu si concis cand formulezi o strategie de hashtag-uri Instagram

Un hashtag lung va da impresia de spam, iar tu nu vrei acest lucru. Din acest motiv, structura pe care o folosesti trebuie sa fie simpla. In cazul in care intr-un hashtag alegi sa incluzi mai multe cuvinte, poti opta pentru scrierea cu majuscula a fiecarui cuvant. In general, 3 hashtag-uri sunt suficiente. Poti alege sa folosesti mai multe hashtag-uri intr-o postare, dar ai grija sa nu devina redundant. 

#3. Creeaza propriul hashtag pe Instagram

Oricat de tentat ai fi sa folosesti „throwbackthursdayā€, nu este suficient sa te identifici cu multimea, cel mai important aspect este diferentierea. Creeaza-ti propriile hashtag-uri legate de promotiile pe care le ai sau de brand-ul tau. Totodata, indeamna-i pe ceilalti sa le foloseasca in postari. Cum faci asta? Prin intermediul concursurilor, evenimentelor, jocurilor sau promotiilor poti sa creezi rumoare si provoci oamenii sa discute despre afacerea ta.

#4. Nu uita de context cand folosesti Instagram hashtags

Orice postare va fi plictisitoare si neatractiva daca va contine doar hashtag-uri. Le poti integra intr-un context simplu sau intr-o poveste. Contentul pe care il folosesti pe retelele sociale iti va influenta rata de conversie. Dat fiind avantul tehnologiei si al informatiei a devenit destul de greu sa tinem pasul cu topicurile de care suntem interesati. Hashtag-urile ne usureaza accesul la postarile, discutiile si informatiile cu care dorim sa avem contact constant.

Ca business, te ajuta sa iti cresti vizibilitatea si iti atrag publicul potrivit. De ce sa identifici tu audienta potrivita, cand se poate identifica ea cu afacerea ta? Totodata, avantajul acestora este ca nu trebuie sa fie doar despre topicuri sau lucruri. Prin hashtag-uri poti exprima chiar si stari si emotii, ceea ce te va duce si mai aproape de publicul tau.

Le poti folosi tu sau ne poti lasa pe noi sa ne ocupam de prezenta paginii tale de Instagram!

Suntem la un click distanta de afacerea ta si putem sa te ajuta cu strategia de hashtag-uri pe Instagram. Lasa fraiele afacerii tale pe mainile noastre. Alege sa fii Social cu AdSem.ro!

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns

Categories